Kiala-concept

Kiala combineert uw verwachtingen met die van uw klanten.

Thuislevering is voor steeds meer consumenten moeilijk!

  • Hoe kan ik de lijdensweg vermijden die mij te wachten staat om mijn pakket in ontvangst te nemen als ik afwezig ben op het moment van de levering?
  • Hoe kan ik mijn pakket snel in ontvangst nemen en de aankomst van mijn pakket volgen?
  • Hoe kan ik minder betalen om mijn pakket in ontvangst te nemen?
  • Hoe kan ik mijn pakket indien nodig gemakkelijk terugsturen?
  • Hoe kan ik vermijden dat ik mijn pakket op voorhand moet betalen?

Met Kiala meer vrijheid en comfort voor uw klanten!

Bij het plaatsen van zijn bestelling kiest uw klant een Kiala-Punt in de buurt van zijn woonplaats, zijn werkplaats of zijn vakantieadres en vraagt hij aan de verkoper om zijn pakket te leveren in deze handelszaak.

Ontdek hier het profiel van de Kiala-gebruiker

Een Kiala-Punt is een buurtwinkel (kruidenierszaak, stomerij, bloemenwinkel, dagbladhandel, …) die tal van voordelen biedt:

  • open vroeg in de ochtend, laat in de avond en tijdens het weekend
  • gemakkelijk toegankelijke parkeerplaatsen
  • de pakketten blijven er 14 kalenderdagen ter beschikking van uw klant
  • even gemakkelijk om pakketten terug te sturen als om pakketten af te halen


Kiala, dat is ook een milieuvriendelijkere oplossing

Het Kiala-model biedt ook grote troeven op milieuvlak. Dit model garandeert immers meer dan 60 % minder CO2-uitstoot in vergelijking met thuislevering. Dat blijkt uit een studie van het Vlaams Instituut voor de Logistiek (VIL). Meer info

Duurzame ontwikkeling