Getuigenissen

« De samenwerking met Kiala bleek een belangrijke verbetering te zijn voor onze leveringsservice. Een dienstverlening die uitstekend onthaald werd bij een groot deel van onze klanten. Inderdaad, voor deze klanten vertegenwoordigt de levering in een Kiala Punt een alternatief voor de nadelen verbonden aan een gemiste levering aan huis. De ruimere openingsuren van de Kiala Punten zijn ontegensprekelijk beter aangepast aan de werkwereld. Dankzij Kiala kunnen we onze klanten bijkomende dagen garanderen om hun pakje op te halen in een buurtwinkel, zelfs op zaterdag of soms ook op zondag. Klanten komen dus langs waar en wanneer ze dat willen, wat beter past bij hun actieve leven. De follow-up functie van het Kiala-systeem biedt de klanten de mogelijkheid om hun pakje op elk moment op te volgen, wat onmisbaar blijkt te zijn in deze tijd van online-verkoop. Daar waar leveringsproblemen mensen soms afschrikken om te bestellen, zijn de Kiala Punten een zeer efficiënte oplossing voor klanten die niet afhankelijk willen zijn van een administratieve dienst. »
Serge Fallot , Klant